zondag 26 februari 2012

Zevende en laatste dag in de villa

Zoals voorspeld is deze zondag qua weer een van de mindere dagen. De lucht is geheel grijs en de temperatuur zal niet echt lekker zijn.
Ik ben nog niet buiten geweest, maar ga zeker nog een leuk ritje maken in de omgeving.Maar vanochtend vroeg had ik eerst een klusje te doen. Ik wilde m'n bagage alvast wat gaan inpakken en merkte dat ik het handvatprobleem van de grote koffer nog niet had opgelost. Ik was eerst van plan om bij Walmart of een van de flea markets een vervanger te kopen, maar wat moest ik dan met die oude? Een hoop gezeur en extra kosten, dus ik nam het probleem eens wat nader onder de loup, of liever gezegd onder de bril. Ik scheurde wat binnenbekleding weg voor beter zicht, en ik zag gelukkig direkt wat het probleem was: alle schroeven hadden zich door de wandversteviging geboord en hielden zich slechts vast aan de stoffen buitenbekleding, wat natuurlijk vragen om erger is. Piekeren, piekeren en opeens had ik het: gebruik twee oude credit cards als versteviging! Nou had ik toevallig een verlopen key card van het hotel in Phoenix bewaard. Da's nummer een. In m'n portefeuille kwam ik een nog geldige karting pas tegen, waarde 6 dollar. Hup, maakt niet uit, ook de koffer in jij. Da's nummer twee. Gaten geboord, schroeven erdoor, en voila, het handvat zit weer vast. Tijd voor een welverdiende bak koffie!
Ik denk dat ik niet veel bijzonders ga doen vandaag, behalve de rit. Er staan nog een paar mooie films op m'n laptop plus mooie muziek, ik heb het boek nog om in huis of bij de pool (als het weer het toelaat) te lezen, en vanmiddag laat ga ik voor een KFC maaltijd.
Aan alle net aangekomen Floridagangers: bijt even door deze dag heen, het wordt absoluut beter. Veel plezier!
************************************************************************************************
Het zit er voor mij bijna op. Het is inpakken geblazen en de restanten uit de koelkast en diepvries opeten of weggooien. Hier zijn nog een paar filmpje van de auto (Chrysler Town & Country 2012):

Lekker cruisen

Automatische schuifdeuren


Automatische achterklep

4 opmerkingen: